torsdag 20. februar 2014

OL lue og varm suppe

Klarte ikke dy meg lenge .... OL luen måtte prøves hos meg og!!!
Ble strikket variant da jeg ikke har peiling på hekling. Men synes desidert heklet variant ser penest ut. Skal prøve ut noen flere strikkede mønster og se om det kan blir litt bedre enn den jeg har på pinnene nå.
Kom over en kylling suppe i dag som var nydelig. Har oppgradert den og tillsatt litt andre ting enn orginalen jeg kom over i dag. Deler oppskrift. :)

2 kylling fileer
1 stor gulrot
1 løk
5-10 cherry tomater
3 dl vann
1 hønse buljong
1 DL Fløte
50 gr smør
1 ts eller mer karri
Litt chilli pulver eller en liten bit fersk
Litt paprika pulver

Kutt løk og kylling i små biter og fra på panna. Mos tomater i blender.
Kok opp vann. Smør. Fløte og buljong terningen og moste tomater. Hiv oppskjært gulrot oppi. Tillsett alt krydder og kyllingen. Kok i 10 min og nyyyyt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar