mandag 18. februar 2013

Gjør ting som hu ikke kan....

Dro frem en rakker i dag. Strevet meg halv t i hel for å få tredd i undertrå og overtrå. For å ikke snakke om å spole opp tråd!!!!
Har aldri i mitt liv sydd med symaskin så dette va skummelt. Såg for meg nålå gjennom fingrer å litt av hvert... Men alt gikk super bra:-) må bare finne ut av noen små ting. Bla når en skal sy i tykke ull klær- da blir det for liten plass til tøyet under der med nåla.... Må vel gå an å heve det understellet litt....?
Men fikk nå sydd i sammen de uggsa eg har strikket:-)









2 kommentarer:

  1. Jeg har fått et tips av en dame som sier at man egentlig ikke bør sy "strikkerier" sammen med vanlig sytråd, for da kan det "sprekke". Bare et lite tips fra meg, så jeg håper du ikke tar det på feil måte :)

    SvarSlett
  2. Fine sokker i fine farger :)

    SvarSlett